NETEXCARE: Voorziet in behoefte

1 december 2022

Uitgelichte afbeelding voor NETEXCARE: Voorziet in behoefte

De afgelopen tien jaar heeft NETEXCARE met succes in een behoefte voorzien om snel tot een onafhankelijk advies over een klantvriendelijke afhandeling van klachten te komen.

Het systeem voorziet in een duidelijke behoefte. Steeds meer bedrijven werken met innamepunten en online bestellingen. Het gebruik van NETEXCARE betreft steeds meer specifieke klachten, die “lastig” uit te leggen zijn. Dat is een goede ontwikkeling die de klantvriendelijkheid ten goede komt.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEXCare: Informatieve Beoordeling kosteloos voor leden
21 april 2022
NETEXCare: Informatieve Beoordeling kosteloos voor leden
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Met wasservice de klant opzoeken
16 november 2017
Met wasservice de klant opzoeken
Verder lezen
25 november 2022
CBS: Modewinkels verkochten derde kwartaal 2022 meer, tegen hogere prijzen.
Verder lezen