Handboek Klachtpreventie
NETEXCARE Handboek Klachtpreventie
Het handboek bevat tips om klachten te voorkomen maar ook informatie over het correct afhandelen van een klacht aan de toonbank. Ten behoeve van de vaststelling van de eventuele schadevergoeding bevat het handboek tevens afschrijvingsregels en -tabellen.
U kunt de klacht van de consument aanmelden voor behandeling door NETEXCARE met een formulier Informatieve of met een formulier Formele beoordeling (te vinden onder het kopje Klachtenformulier stomerij). Een uitgebreide uitleg van de werkwijze van de NETEXCARE Klachtenregeling vindt u op de NETEX website.
Behandeling van de klacht bij Informatieve Beoordeling (voorheen fase 1) van de NETEXCARE Klachtenregeling is kosteloos. Indien u de Formele Beoordeling (voorheen fase 2) van de Klachtenregeling laat aanvangen, zijn de behandelingskosten €22,50 of €40,-, afhankelijk van het aankoopbedrag van het artikel waarover wordt geklaagd.
Let op! Oplossing van klachten direct aan de balie door verwachtingen goed te managen, blijft de beste optie. Daarmee kan een klacht een kans worden. NETEXCARE werkt daaraan ondersteunend.