NETEXCARE: informatieve beoordeling kosteloos

4 juni 2021

Uitgelichte afbeelding voor NETEXCARE: informatieve beoordeling kosteloos

Klachten worden aan de toonbank opgelost. Omdat dat niet altijd lukt heeft NETEX met succes ruim 10 jaar geleden de NETEXCARE Geschillenregeling geïntroduceerd. De klachtenbehandeling is snel, effectief en goedkoop. Veel klachten kunnen na de eerste Informatieve Beoordeling afgehandeld worden met de klant.

Extra voordeel van de regeling is dat deze informatieve beoordeling voor consumenten kosteloos is!

Alléén in geval van een tweede, Formele Beoordeling moet de consument, als hij deze aanvraagt, kosten betalen die, als hij in het gelijk wordt gesteld, vergoed krijgt. U kunt voor informatie de folder op de website nalezen via deze link:

https://www.netex.nl/wp-content/uploads/2018/08/131407247-Folder-consumenten-kort-2016.pdf

Meer nieuwsberichten

Actueel Uitgelichte afbeelding voor Cristal Cleaning Drachten behaalt opnieuw het NETEX Milieu- en Kwaliteitsgarantie certificaat
7 oktober 2021
Cristal Cleaning Drachten behaalt opnieuw het NETEX Milieu- en Kwaliteitsgarantie certificaat
Verder lezen
Actueel Uitgelichte afbeelding voor Nieuwjaarsbijeenkomst Textielbeheer: Branchebreed Ontmoetingspunt!
7 februari 2019
Nieuwjaarsbijeenkomst Textielbeheer: Branchebreed Ontmoetingspunt!
Verder lezen
Nieuws leden
27 februari 2015
Minister Asscher komt met overgangsregeling voor transitievergoeding
Verder lezen