NETEXCARE: informatieve beoordeling kosteloos

4 juni 2021

Uitgelichte afbeelding voor NETEXCARE: informatieve beoordeling kosteloos

Klachten worden aan de toonbank opgelost. Omdat dat niet altijd lukt heeft NETEX met succes ruim 10 jaar geleden de NETEXCARE Geschillenregeling geïntroduceerd. De klachtenbehandeling is snel, effectief en goedkoop. Veel klachten kunnen na de eerste Informatieve Beoordeling afgehandeld worden met de klant.

Extra voordeel van de regeling is dat deze informatieve beoordeling voor consumenten kosteloos is!

Alléén in geval van een tweede, Formele Beoordeling moet de consument, als hij deze aanvraagt, kosten betalen die, als hij in het gelijk wordt gesteld, vergoed krijgt. U kunt voor informatie de folder op de website nalezen via deze link:

https://www.netex.nl/wp-content/uploads/2018/08/131407247-Folder-consumenten-kort-2016.pdf

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX Update Corona | 64
7 december 2020
NETEX Update Corona | 64
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor De cursus Persen & Strijken iets voor u? Schrijf u dan nu in voor de praktijkdag van 20 juni.
30 mei 2024
De cursus Persen & Strijken iets voor u? Schrijf u dan nu in voor de praktijkdag van 20 juni.
Verder lezen
30 september 2022
HOSTA 2022 rapport: Hotelmarkt herstelt snel, maar nieuwe crisis dreigt
Verder lezen