NETEXCARE: informatieve beoordeling kosteloos

4 juni 2021

Uitgelichte afbeelding voor NETEXCARE: informatieve beoordeling kosteloos

Klachten worden aan de toonbank opgelost. Omdat dat niet altijd lukt heeft NETEX met succes ruim 10 jaar geleden de NETEXCARE Geschillenregeling geïntroduceerd. De klachtenbehandeling is snel, effectief en goedkoop. Veel klachten kunnen na de eerste Informatieve Beoordeling afgehandeld worden met de klant.

Extra voordeel van de regeling is dat deze informatieve beoordeling voor consumenten kosteloos is!

Alléén in geval van een tweede, Formele Beoordeling moet de consument, als hij deze aanvraagt, kosten betalen die, als hij in het gelijk wordt gesteld, vergoed krijgt. U kunt voor informatie de folder op de website nalezen via deze link:

https://www.netex.nl/wp-content/uploads/2018/08/131407247-Folder-consumenten-kort-2016.pdf

Meer nieuwsberichten

25 november 2022
Nationaal Symposium Textielbeheer FTN: Zichtbaarheid loont in de lobby
Verder lezen
16 september 2022
Heimtextil, Techtextil en Texprocess sterk gepositioneerd voor de toekomst met nieuw managementteam
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Wettelijk minimumloon: opnieuw stijging januari 2022!
27 oktober 2021
Wettelijk minimumloon: opnieuw stijging januari 2022!
Verder lezen