Het haten van de strijk levert ruim 4 miljoen Britse pond omzet

15 februari 2018

Uitgelichte afbeelding voor Het haten van de strijk levert ruim 4 miljoen Britse pond omzet

In de wereld van digitale dienstverlening is een nieuwe, opvallende speler naar voren getreden.

Opnieuw in de UK. De website en app “ihateironing” heeft 100.000 orders geboekt en is doorgegroeid naar een bedrijf met tien medewerkers. In het netwerk, dat actief is in vijf steden, zitten ruim vijftig textielreinigers en zo’n honderd chauffeurs. Via digitale media kunnen klanten bestellingen plaatsen met de door hen gewenste tijden voor ophalen en bezorgen. Er wordt alleen samengewerkt met textielreinigers die voldoen aan de kwaliteitseisen. Deze bedrijven zien in sommige gevallen hun omzet verdubbelen.

Meer nieuwsberichten

3 november 2022
Dobbi & Stomerij.nl gaan samenwerking.
Verder lezen
Nieuws leden
27 januari 2015
Veranderingen in reiskostenregeling 2015
Verder lezen
1 december 2022
Opleiding TCT sterk argument naar klant – schrijf je nu in
Verder lezen