Compensatieregeling bij storingen

14 december 2016

Uitgelichte afbeelding voor Compensatieregeling bij storingen

Met in de Staatscourant (nr. 56649) gepubliceerde wetswijziging krijgen zowel consumenten als bedrijven met ingang van 1 juli 2017 een financiële compensatie voor storingen van telefonie (vast en mobiel), televisie en internet. Met in de Staatscourant (nr. 56649) gepubliceerde wetswijziging krijgen zowel consumenten als bedrijven met ingang van 1 juli 2017 een financiële compensatie voor storingen van telefonie (vast en mobiel), televisie en internet. Storingen hebben grote gevolgen voor de economie. Daarom gaat een minimale compensatie gelden in geval van storingen die langer dan 12 uur duren. Een storing tussen 12 en 24 uur geeft recht op compensatie van ten minste één dertigste deel van de maandelijkse abonnementskosten en een storing tussen 24 en 48 uur op twee dertigste deel enzovoort. Providers mogen ook een andere vorm van compensatie aanbieden. Wel moet de klant hiermee uitdrukkelijk instemmen.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Good-Clean opent stomerij-service in centrumgarage
26 mei 2016
Good-Clean opent stomerij-service in centrumgarage
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Meer over de circulaire economie in de textielverzorgingsbranche op de Worksopdag 2016!
9 maart 2016
Meer over de circulaire economie in de textielverzorgingsbranche op de Worksopdag 2016!
Verder lezen
CAO Updates Uitgelichte afbeelding voor CAO update 12 maart 2025
12 maart 2025
CAO update 12 maart 2025
Verder lezen