Termijnen NETEXCARE

14 april 2016

Middels dit nieuwsbericht willen wij alle NETEX-leden er nogmaals duidelijk aan herinneren dat de termijn voor het aanvragen van een informatieve beoordeling bij NETEXCARE drie weken bedraagt. Deze termijn start op het moment van afgifte va het artikel aan de consument. Na het verstrijken van die termijn vervalt op grond van de NETEX-Leveringsvoorwaarden het recht om een klacht voor te leggen bij NETEXCARE, tenzij er sprake is van een verschoonbare termijnoverschrijding.

Indien u een informatieve beoordeling wil aanvragen, controleer dan van tevoren of u nog binnen de termijn van drie weken valt. Is dat niet het geval, motiveer dan waarom er volgens u sprake is van een verschoonbare termijnoverschrijding. NETEXCARE zal uw aanvraag dan beoordelen.

Voor het aanvragen van een formele beoordeling geldt eveneens een termijn van drie weken. Deze begint te lopen na toezending van de informatieve beoordeling. Ook hier geldt weer dat na het verstrijken van de termijn het recht vervalt om een formele beoordeling aan te vragen, tenzij u kunt onderbouwen waarom er in uw geval sprake is van een verschoonbare termijnoverschrijding.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor <strong>Pandemie voorbij … overzicht van nog lopende coronaregelingen</strong>
19 april 2023
Pandemie voorbij … overzicht van nog lopende coronaregelingen
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor <strong>Zaterdag 25 maart 2023 NETEX Algemene Ledenvergadering & ledensessie Energietransitie</strong>
16 maart 2023
Zaterdag 25 maart 2023 NETEX Algemene Ledenvergadering & ledensessie Energietransitie
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX Worksopdag 2018: zorg dat je erbij bent!
21 maart 2018
NETEX Worksopdag 2018: zorg dat je erbij bent!
Verder lezen