Wat gebeurt er met mijn artikel?

23 maart 2019

De textielreiniger zorgt er bij de informatieve beoordeling voor dat het artikel en de bonnen naar NETEXCARE worden opgestuurd. Indien het niet mogelijk is het artikel op te sturen, bijvoorbeeld wanneer het een gereinigd tapijt betreft, zal een afspraak ter plaatse gemaakt kunnen worden. De textielreiniger zal hierover contact opnemen met NETEXCARE. Het artikel wordt na behandeling teruggestuurd naar de textielreiniger, en het wordt aan u teruggegeven.

Komt u met behulp van de informatieve beoordeling niet met de textielreiniger tot een oplossing en wordt NETEXCARE om een formele beoordeling verzocht, dan wordt u gevraagd om uw artikel opnieuw naar NETEXCARE op te sturen. Het artikel wordt door de deskundigen beoordeeld. Als de formele beoordeling is afgerond, wordt het artikel aan u geretourneerd.

Wat als het artikel bestaat uit meerdere delen?
Gaat het om bij elkaar behorende delen van een geheel, zoals bijvoorbeeld het colbert van een kostuum, en werd het geheel ter reiniging aangeboden, dan zal bij begroting van de schade aan een deel van het geheel worden uitgegaan van de aankoopprijs van het geheel.

Meer nieuwsberichten

14 juli 2022
Vitec neemt Nederlands softwarebedrijf ABS Laundry Business Solutions over
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Nieuwe A-locatie: de kofferbak van uw auto!
1 juni 2018
Nieuwe A-locatie: de kofferbak van uw auto!
Verder lezen
11 november 2022
Tegemoetkoming hoge energieprijzen MKB
Verder lezen