Handboek klachtpreventie NETEXCARE

NETEXCARE Handboek Klachtpreventie

Het handboek bevat tips om klachten te voorkomen maar ook informatie over het correct afhandelen van een klacht aan de toonbank. Ten behoeve van de vaststelling van de eventuele schadevergoeding bevat het handboek tevens afschrijvingsregels en -tabellen.

1031509003 Handboek klachtenpreventie

Met één van de onderstaande aanmeldformulieren kunt u de klacht van de consument aanmelden voor behandeling door NETEXCARE. Een uitgebreide uitleg van de werkwijze van de NETEXCARE Klachtenregeling vindt u op de NETEX website.

Behandeling van de klacht bij Informatieve Beoordeling (voorheen fase 1) van de NETEXCARE Klachtenregeling is kosteloos. Indien u de Formele Beoordeling (voorheen fase 2) van de Klachtenregeling laat aanvangen, zijn de behandelingskosten €22,50 of €40,-, afhankelijk van het aankoopbedrag van het artikel waarover wordt geklaagd.

Let op! Oplossing van klachten direct aan de balie door verwachtingen goed te managen, blijft de beste optie. Daarmee kan een klacht een kans worden. NETEXCARE werkt daaraan ondersteunend.