Wat gebeurt er met mijn artikel?

23 maart 2019

De textielreiniger zorgt er bij de informatieve beoordeling voor dat het artikel en de bonnen naar NETEXCARE worden opgestuurd. Indien het niet mogelijk is het artikel op te sturen, bijvoorbeeld wanneer het een gereinigd tapijt betreft, zal een afspraak ter plaatse gemaakt kunnen worden. De textielreiniger zal hierover contact opnemen met NETEXCARE. Het artikel wordt na behandeling teruggestuurd naar de textielreiniger, en het wordt aan u teruggegeven.

Komt u met behulp van de informatieve beoordeling niet met de textielreiniger tot een oplossing en wordt NETEXCARE om een formele beoordeling verzocht, dan wordt u gevraagd om uw artikel opnieuw naar NETEXCARE op te sturen. Het artikel wordt door de deskundigen beoordeeld. Als de formele beoordeling is afgerond, wordt het artikel aan u geretourneerd.

Wat als het artikel bestaat uit meerdere delen?
Gaat het om bij elkaar behorende delen van een geheel, zoals bijvoorbeeld het colbert van een kostuum, en werd het geheel ter reiniging aangeboden, dan zal bij begroting van de schade aan een deel van het geheel worden uitgegaan van de aankoopprijs van het geheel.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX Update (99) Coronavirus
29 september 2021
NETEX Update (99) Coronavirus
Verder lezen
Nieuws leden
23 april 2015
Eerste Kamer stemt in met recht op thuiswerken
Verder lezen
Nieuws leden
6 juni 2018
NETEX Erelid Jan Hoek overleden
Verder lezen