Wat is de Geschillencommissie Textielreiniging?

23 maart 2019

Tot 1 januari 2013 konden consumenten een geschil met een textielreiniger aanmelden bij de Geschillencommissie Textielreiniging. Vervolgens werd een procedure doorlopen waarna de commissie uitspraak deed. Omdat de doorlooptijd bij deze commissie vaak erg lang was (gemiddeld zo’n zes maanden) heeft NETEX ervoor gekozen om deze commissie op te heffen en daarvoor een snellere, kwalitatief hoogwaardige geschilbeslechting in de plaats te stellen in de vorm van de NETEXCARE geschillenregeling.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Global Best Practices Awards: 67 nominations and counting
25 maart 2016
Global Best Practices Awards: 67 nominations and counting
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX Update Corona | 69
21 januari 2021
NETEX Update Corona | 69
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX NIEUWSBRIEF 14 juni 2022
15 juni 2022
NETEX NIEUWSBRIEF 14 juni 2022
Verder lezen