Wat is de NETEXCARE Klachtenregeling?

23 maart 2019

De NETEXCARE Klachtenregeling is opgesteld om geschillen tussen de NETEX textielreiniger en de consument, die niet onderling opgelost kunnen worden, te beslechten. Een deskundig en onafhankelijk onderzoek naar de klacht vindt plaats. De NETEXCARE Klachtenregeling bestaat uit twee fasen: eerst wordt door een technisch deskundige een informatieve beoordeling gemaakt om de textielreiniger en de consument te ondersteunen in het oplossen van de klacht. Als er aan de hand van die rapportage geen oplossing kan worden bereikt, kan de textielreiniger of de consument NETEXCARE verzoeken om de kwestie te beslechten middels een formele beoordeling.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden
1 december 2017
Participatiewet en subsidie
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Betere competenties leiden tot beter en gemotiveerd personeel.
23 augustus 2017
Betere competenties leiden tot beter en gemotiveerd personeel.
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Uitgebreide Producenten Verantwoordelijkheid Textiel:  inhoud en impact
4 juni 2021
Uitgebreide Producenten Verantwoordelijkheid Textiel: inhoud en impact
Verder lezen