Wat is de NETEXCARE Klachtenregeling?

23 maart 2019

De NETEXCARE Klachtenregeling is opgesteld om geschillen tussen de NETEX textielreiniger en de consument, die niet onderling opgelost kunnen worden, te beslechten. Een deskundig en onafhankelijk onderzoek naar de klacht vindt plaats. De NETEXCARE Klachtenregeling bestaat uit twee fasen: eerst wordt door een technisch deskundige een informatieve beoordeling gemaakt om de textielreiniger en de consument te ondersteunen in het oplossen van de klacht. Als er aan de hand van die rapportage geen oplossing kan worden bereikt, kan de textielreiniger of de consument NETEXCARE verzoeken om de kwestie te beslechten middels een formele beoordeling.

Meer nieuwsberichten

16 september 2022
Essentiel Antwerp gaat in tweedehands
Verder lezen
Actueel Uitgelichte afbeelding voor NETEX ledenbijeenkomst: meepraten over communicatie met het digitaal communicatie platform
24 maart 2022
NETEX ledenbijeenkomst: meepraten over communicatie met het digitaal communicatie platform
Verder lezen
Actueel Uitgelichte afbeelding voor Zes stomerijen opnieuw gecertificeerd
24 maart 2015
Zes stomerijen opnieuw gecertificeerd
Verder lezen